Iš neuromokslinių tyrimų apie nenatūralias sąlygas mokyklose
Dr. Regalena “Reggie“ Melrose yra licencijuota klinikinių susirgimų gydytoja bei mokyklinės psichologijos specialistė, turinti daugiau nei 20 metų patirties. Ji yra keleto knygų autorė(„Jūs galite padėti savo vaikui: vadovas diagnozėse pasiklydusių, traumuotų, išgyvenančių stresą ir kitaip nesuprastų vaikų tėvams“, „Kodėl vaikams nesiseka mokytis: kaip mokytojai ir tėvai galėtų padėti“ ir kt. Dr. Regalena “Reggie“ Melrose yra lektorė, skaitanti paskaitas apie streso ir traumų įtaką smegenims, mokymuisi, elgesiui; Long Beach, CA užsiima privačia praktika.
Valdorfas veikia smegenų vystymąsi ir funkcionavimą daug daugiau nei Rudolfas Štaineris kada įsivaizdavo. Žinoma, Valdorfo mokymo pedagogas ir įkūrėjas įtikinamai teorizavo apie tai, kaip vaikai mokosi geriausiai, bet kol nebuvo MRT ir kitų smegenų veiklą matuojančių priemonių, negalėjome patvirtinti ar atmesti Štainerio teorijų, bent jau ne su tokiu tikslumu ir kruopštumu kaip galime dabar. Daugybė neuromokslinių tyrinėjimų, atliktų per pastaruosius 20 metų, patvirtina Štainerio teorijas, įskaitant ir pačius pamatinius Valdorfo pedagogikos principus.
Mane, kaip Valdorfo mokinuko motiną ir kaip skaitančią tarptautinius pranešimus apie mokymąsi, elgesį ir smegenis, labiausiai jaudina trys principai: holizmas, žaidimas ir gamta. Kai pabrėžiami šie trys principai ir kai jie dera tarpusavyje smegenys mokosi geriausiai: kai visos smegenys pajungtos į vieną akimirką, kai pagrindinėm neuronų jungtim duota pakankamai laiko vystytis, ir kai smegenys yra optimaliai pažadintoj būsenoj.
http://www.saltinelis-vd.lt/uploads/Dokumentai/kodel_Valdorfas_veikia_new.pdf