L. Sirutienė: „Vaikus ugdyti turėtume pagal jų prigimtį“
Tyrimai atskleidžia, kad geresnių mokymosi rezultatų paprastai pasiekia mergaitės: jos mokykloje jaučiasi geriau, o berniukai dažniau paliekami kartoti kurso ir anksčiau pasitraukia iš švietimo. Kodėl taip yra?
Pasaulio ugdymo specialistai vis dažniau diskutuoja apie vaikų lyčių skirtumus, turinčius reikšmingos įtakos jų ugdymosi kokybei. Pasak jų, ugdymo procesas, norint, kad tiek berniukai, tiek mergaitės pasiektų geriausių rezultatų, turėtų būti grindžiamas esminių lyties savybių pažinimu. Pasirodo, vien skirtingų lyčių smegenų sandara ir funkcijos lemia skirtingus vaikų ugdymosi gebėjimus, todėl būtina kreipti dėmesį į tai, kokiu būdu vaikas geriausiai susikaupia, įsimena bei išsaugo naują informaciją.
Visas straipsnis: http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2016-05-30-l-sirutiene-vaikus-ugdyti-turetume-pagal-ju-prigimti/144936