Suomiško ugdymo praktika

Pagaliau pasirodė gerų naujienų iš Italijos. Mokytoja Patrizia Piccinini prieš metus pradėjo versti suomiškus matematikos vadovėlius į italų kalbą ir iš jų mokyti vaikus. O apie teigiamus rezultatus pasidalino su žiniasklaida.
Ji teigia, kad jos mokomi trečiokai susižavėjo matematika, ir tai tapo jų mėgstamiausiu dalyku po to, kai gavo į rankas suomiškus vadovėlius. Mokiniai norėjo mokytis netgi atostogų metu iš naujojo, rudens sezonui skirto vadovėlio.
Suomiški vadovėliai, pasak mokytojos, nuo itališkų skiriasi tuo, jog paveikslėlių pagalba moko vaikus daryti savarankiškas įžvalgas ir išvadas. O itališkuose daugiau teksto, ir tai nemotyvuoja.
Rezultatas toks, kad iš suomiškų vadovėlių besimokančių trečiokų klasė išsiskiria iš kitų geriau išlavintu skaičiavimu mintyse bei savarankiškų išvadų daryme. Teigiami rezultatai matomi ne tik matematikoje – mokytojos Piccinini klasės mokiniai pasižymi geriau išlavinta atmintimi bei gebėjimu susikaupti.
Mokytoja pabrėžia, kad iš pradžių mokinių tėvai į šią idėją reagavo labai kritiškai, tačiau ėmė keisti nuomonę kai pradėjo pastebėti teigiamus rezultatus.

http://suomiskas-ugdymas.blogspot.lt/2016/08/suomiski-matematikos-metodai-jau.html

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *