„Mišraus amžiaus grupių mokymosi modelio integravimas į mokyklas“
KVIEČIAME
2014 lapkričio 14d.
14.00-19.00 val.
Kauno m. Savivaldybės didžiojoje salėje (Laisvės al. 96)
Į Dr. OJARS RODE ( Latvija)
SEMINARą„
„Mišraus amžiaus grupių mokymosi modelio integravimas į mokyklas“
Dr. Ojars Rode yra Latvijos Drusti miestelio mokyklėlės direktorius ir fizikos bei matematikos mokytojas.
Dr. mokytojas praktikas Ojars Rode dalinsis savo 20 metų pedagogine patirtimi „Tautskola 99 Baltie Zirgi”, kaip ne tik deklaracijose, bet ir realybėje vaikams leidžiama mokytis savo individualiu tempu, sveikame mikro klimate.
O.Rode pristatys idėją, ideologiją, modelį, metodiką, rezultatus, sunkumus ir sėkmę, kuriant mokyklą, mokinių pasiekimus.
Papasakos apie mokinių, mokytojų ir tėvų santykius ir jų reikšmę vaikų ugdymui. www.drustutautskola.lv
Kartu su O.Rode atvyks ir mokyklos tėvai, kurie pasidalins, kaip jie prisideda prie šio mokyklos modelio plėtros Latvijoje. Latvijoje veikia trys šios mokyklos padaliniai.
Bus 15 min. kavos pertrauka ir 1 val. darbas grupėse
Bus verčiama iš rusų į lietuvių kalbą
Kaina 40lt. Bus kvalifikaciniai pažymėjimai
Registracija: sviesoskampelis@gmail.com, 860081221 Jolanta, 861158183 Indrė
Organizatoriai :
socialinės veiklos asociacija ” Šviesos kampelis”
„Tėvų pedagogų sąjūdis”
„Lietuvos tėvų forumas”
Atsiliepimai aplankius latvių mokyklą: Vaikai autonomiški, kūrybiški , savarankiški, motyvuoti , dvasingi, nuo pirmos iki devintos klasės mokosi kartu mišriose amžiaus grupėse. Mokykloje vyksta natūralus šeimos gyvenimo tęstinumas, tėvai laisvai sąvanoriauja mokyklos veiklose. Vertybiniam ir akademiniam ugdymui lygiagrečiai padalinamas dėmesys. Nėra „ muštro“ pedagogikos. Vyrauja lygiateisiškumas priimant sprendimus , dėl didžiosios dalies klausimų tariamasi su vaikais, pvz. kada bus pertrauka ir t. t. Visada gerbiamos vaiko spontaniškos išraiškos pvz. jų piešiniai matematikos sąsiuviniuose, nes norima padėti skleistis vaikų kūrybiškai asmenybei. Vaikai raginami klausti tada, kada jiems gimsta klausimas, sakyti čia ir dabar savo idėjas ir pasiūlymus. Gerbiamos vaikų svajonės, kaip jų gyvenimo kelrodės žvaigždės, jos kabinamos ant sienų, segamos į aplankalus ir branginamos. Vaikai iš tiesų mokosi savo tempu skirtingų disciplinų lygius pasiekia skirtingu laiku, todėl jie negali pasakyti kokioje klasėje šiuo metu mokosi, nes kai kurie matematikos srityje pasiekę 8 klasės lygį, o literatūros srityje 4 klasės lygį. Betarpiški tarpusavio santykiai vaikams padeda žinias įsisavinti kosminiu greičiu, kai tik ateina aktyvusis vaiko periodas ir susidomėjimo laikas. Su direktoriumi vaikai dalinasi visais rūpesčiais ir pastebėjau, o direktorius viską metęs lekia vaikams į pagalbą, netgi broliškai spręsti nesusipratimus jų šeimose. Baigę 9 klasę vaikai sėkmingai pereina mokytis į gimnazijas ar kitas pasirinktas erdves. Iš šios mokyklos išvažiavau į namus verkiančia širdimi, kad savo vaikus negalėjau leisti mokytis pagal tokį modelį, nes jo lietuvoje tiesiog nebuvo. Jolanta