Andromeda MILINIENĖ
Kokie ugdymo projektai jau pasiekė ir kokie dar pasieks mūsų vaikų galvas, tėvai niekada nesužinos, jeigu patys tuo nesidomės, mat apie tai neprivalo būti informuojami. Įvairiausių šalies ar užsienio organizacijų parengtą medžiagą mokyklos mokytojai gali integruoti į dėstomą dalyką ir, pavyzdžiui, penktoje klasėje “lytiškumo diskursą praplėsti multikultūrinio pažinimo dimensija”. Arba ugdyti “tarpkultūrinės kompetencijos įvairius modelio metodus.” Ką tai reiškia? Sužinoti ne taip jau paprasta.
Žinia, mokykloje vaikai mokomi ne tik skaičiuoti ir rašyti, bet ir gyventi. Per klasės valandėles, etikos, kitas pamokas – nelygu kiek kuris mokytojas tam skiria laiko. Dar viena gyvenimo įgūdžių lavinimo forma – įvairūs švietimo bei ugdymo projektai, tarp kurių iniciatorių – ir nevyriausybinės organizacijos bei neformalios grupės.
Kokia šių mokymų sėkmė ir nauda, projektų vykdytojai paprastai atsiskaito tik jų užsakovams. Tėvus supažindinti su šios medžiagos turiniu bei prasmingumu jie nėra įpareigoti.
Visas straipsnis:
http://www.ve.lt/naujienos1/visuomene/svietimas/svietimo-ir-ugdymo-projektai-ar-egzistuoja-ribos-1052563/,page.1

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *